marca 11, 2014

Przeczytaj mnie!.

Dziś kilka słów o naszych ulubionych książkowych pozycjach. Często do nich wracamy, ćwiczymy pamięć i coraz sprawniejsze poruszanie się w literowym świecie. Mam nadzieję że niebawem wkroczymy w świat sylab, a potem to już krótka droga do samodzielnego odkrywania zadrukowanych stronic. Lubię ten czas po którym wędrują Muminki, przechadza się Kubuś Puchatek w nieodzownym towarzystwie przyjaciela Prosiaczka i rozbrykanego Tygrysa, z towarzyskim kotem Kacprem i naszym krakowskim smokiem, którego pokonał równie krakowski smog.

Nasze top 10+:

"Co było potem" Tove  Jansson
"Kto pocieszy Maciupka" Tove Jansson 
"Kubuś Puchatek i przyjaciele. Wielka księga opowieści" wyd. Egmont
"Proszę mnie przytulić" Przemysław Wechterowicz i Emilia Dziubak
 "Nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham" Sam McBratney
"Kocie sprawki"  Bożena Kaniewska-Pakuła
 "Cynamon i Trusia. Wierszyki od stóp do głów"  Ulf Stark
 "Kotek Splotek" Scotton Rob
Seria Czytam Sobie: "Maja na tropie jaja",  "Tadek i spółka", "Kot polubi trolla"
"Poczytaj mi, mamo. Księga pierwsza"
 "Mój pierwszy alfabet"  Wasiuczyńska Elżbieta
 "Moje polskie rymowanki"  ARTI Wydawnictwo
"Mama Mu na rowerze i inne historie" Jujja Wieslander, Tomas Wieslander
 "Szereg literek bez usterek, czyli alfabetociekawostki" Łukasz Dębski
 "Muminki i urodzinowy guzik" Tove Jansson



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 (new) home & happiness , Blogger